Warianty tytułu
Promotion Instruments Employed by Local Advertising Agencies (Based on Research of Kraków Advertising Agencies)
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono formy i środki promocji stosowane przez agencje reklamowe działające na rynku lokalnym. Badania przeprowadzono w małych i średnich agencjach, których atutem jest konkurencyjność cenowa, duża dostępność i dobra znajomość warunków lokalnych.
The aim of this article is to identify the forms and methods of promotion used by advertising agencies. The author tries to answer the following questions: do advertising agencies engaged in advertising activities resort to the practice of promotion itself; and what promotional forms do advertising agencies employ on the Polish market? She answers these questions by carrying out research on small and medium-sized domestic (Polish) agencies active on local and regional markets. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
121--130
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Angielsko-polski słownik pojęć stosowanych w reklamie, Biuro Reklamy TVP, Warszawa 1994.
- Dołhasz M., Rynek reklamy w Polsce - instytucje i mechanizmy funkcjonowania, praca doktorska, AE w Krakowie, Kraków 1996.
- Strużycki M., Reklama, PWE, Warszawa 1976.
- Sztucki T., Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
- Węzłowe problemy marketingu, pod red. M. Rydla, Uniwersytet Gdański, Gdańsk 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012575