PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 14 Regionalizm i globalizm we współczesnej gospodarce światowej | 51--66
Tytuł artykułu

Produkt globalny jako przejaw globalizacji rynku

Autorzy
Warianty tytułu
The Global Product as a Symptom of the Globalisation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono początki i wyjaśniono pojęcie terminu globalizacja. Następnie poruszono problemy strategii marketingowych na rynkach międzynarodowych i standaryzacji produktów globalnych. Rozważano problem marki globalnej produktu i strategii dostosowania produktu do rynków zagranicznych. W zakończeniu wymieniono i krótko zaprezentowano nowe produkty globalne XXI
EN
The widespread movement on the international markets by the companies of all types has created an increasing number of the global or regional product markets. The firm would prefer to standardise as much of the marketing mix as possible across the countries. The standardisation has a number of the benefits, including the promotional costs, and the easier transfer of the ideas and experience, as well as the coordination and control of the international operations. on the other hand, there are the numerous barriers to the standardisation, ranging from the regulating to differing the consumer preferences. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012631

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.