Czasopismo
2003
|
nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
|
554--559
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Impact of Large Shopping-Area Stores with a Share of Foreign Capital on the Polish Trade's Qualitative Transformation
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono zmiany w strukturze handlu wewnętrznego w Polsce. Omówiono procesy integracji w handlu w Polsce i współpracę producentów i dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi.
In Poland, in the nineties 's just after creating new economic environment by introducing market economy rules, the extensive development of large shopping-area stores (hyper-, super and mini markets) with foreign capital has been observed. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
554--559
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kłosiewicz-Górecka U. (2002): Jakościowe przemiany handlu w Polsce. "Marketing i Rynek" nr l.
- Raport o stanie handlu wewnętrznego w 2002 roku. Warszawa. Ministerstwo Gospodarki. 2002.
- Roczniki Statystyczne GUS 1992-2002. Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012670