Warianty tytułu
Individual Person Rights - Bank's Client - as Creation 's Element of Commercial Bank Image
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na relacje bank-klient, stanowiące podstawowy element kształtowania wizerunku banku w oczach społeczeństwa. Do tworzenia pozytywnego kanału komunikacyjnego na linii bank-klient oraz realizacji praw klienta wykorzystuje się działania public relations, jak i również tzw. "komunikowanie niekontrolowane" (word of mouth), oparte na nieformalnej wymianie informacji o usługach banków pomiędzy konsumentami.
The aim of the article was to point out relation bank -client, as basic creation's element of commercial bank image in the society. To create positive communications channel on the line bank-client and realization client's rights, public relations is used as well as so called word of mouth, based on non formal exchange information about bank services between consumers. (AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
93--98
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012953