PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
3 (1999) | nr 1 | 93--98
Tytuł artykułu

Prawa osoby fizycznej - klienta banku - jako element kształtowania wizerunku banku komercyjnego

Warianty tytułu
Individual Person Rights - Bank's Client - as Creation 's Element of Commercial Bank Image
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na relacje bank-klient, stanowiące podstawowy element kształtowania wizerunku banku w oczach społeczeństwa. Do tworzenia pozytywnego kanału komunikacyjnego na linii bank-klient oraz realizacji praw klienta wykorzystuje się działania public relations, jak i również tzw. "komunikowanie niekontrolowane" (word of mouth), oparte na nieformalnej wymianie informacji o usługach banków pomiędzy konsumentami.
EN
The aim of the article was to point out relation bank -client, as basic creation's element of commercial bank image in the society. To create positive communications channel on the line bank-client and realization client's rights, public relations is used as well as so called word of mouth, based on non formal exchange information about bank services between consumers. (AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
93--98
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.