Czasopismo
2002
|
157 Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce
|
417--428
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Upowszechnienie się nowoczesnych technologii stwarza dla sektora MSP odpowiednie warunki do wzrostu i rozwoju i wymusza na przedsiębiorstwach zmianę strategii rozwoju. Zasadniczym celem tego artykułu jest wyznaczenie wpływu internetu na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
New technology creates for small and medium companies appropriate conditions for growing on origin and foreign markets and requires changes in their development strategy. The main goal of this article is to indicate the impact of the Internet on every part of companies' activities. (original abstract)
Rocznik
Strony
417--428
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grudzewski W.M., Hejduk J.K. "Przedsiębiorstwo przyszłości" Difin Warszawa 2000r.
- Collin S. "Internet w biznesie"; Poltex Warszawa 1998
- Szapiro T., Ciemniak R. "Internet nowa strategia firmy" Difin Warszawa 1999r.
- Cellary W. "Rola MSP w elektronicznej gospodarce"; materiały z konferencji "E-szansa dla MSP" Warszawa 2002r.
- Marciński W. "Go- Digital- inicjatywa Unii Europejskiej skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw" Warszawa 1998
- Globan-Klas T., Sienkiewicz P. "Społeczeństwo informacyjne - szanse, zagrożenia, wyzwania" Warszawa 1999
- Porter M.E. "Porter o konkurencji"; PWE; Warszawa 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013005