PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | z. 92 | 251--262
Tytuł artykułu

Badania marketingowe jako podstawa oceny jakości usług komunikacji miejskiej na przykładzie Gdyni

Warianty tytułu
Marketing Research as a Base of Evaluating the Quality of Public Transport
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowe znaczenie w ocenie jakości usług komunikacji miejskiej mają badania marketingowe. W oparciu o badania marketingowe ustala się rangę postulatów przewozowych oraz pożądany zakres ich realizacji. Ocenę jakości usług komunikacji miejskiej należy traktować jako element zarządzania. W ocenie jakości usług komunikacji miejskiej w Gdyni wykorzystuje się także obserwacje prowadzone stacjonarnie i w pojazdach, analizy skarg pasażerów oraz analizy danych uzyskanych w ramach stałego nadzoru i kontroli ruchu.
EN
Marketing research is the base of evaluating the quality of public transport. According to it the rank of transport postulates, the desirable level of their realisation and the grade of their fulfilment are determined. The evaluation of the quality of the public transport services is a part of the range of the control of its functioning. Therefore it is an element of management. In evaluating the quality of the public transport service there are also used such methods as observations led stationary and on vehicles as well as the analysis of the passengers' complaints and the data obtained through constant supervision and control of traffic. (original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013137

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.