PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | z. 92 | 295--307
Tytuł artykułu

Efekty badań marketingowych w transporcie zbiorowym na przykładzie wielkiego zespołu osiedli mieszkaniowych w rejonie Kurdwanowa w Krakowie

Warianty tytułu
The Results of Marketing Research in Public Transport on Case of Big Housing Estate Kurdwanów in Cracow
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie wykorzystania wyników badań marketingowych podczas zmiany organizacji obsługi komunikacją zbiorową wielkiego zespołu osiedli mieszkaniowych po uruchomieniu nowej trasy tramwajowej na przykładzie rejonu Kurdwanowa w Krakowie. Dzięki prowadzonym na szeroką skalę badaniom marketingowym stało się możliwe dobre dopasowanie oferty przewozowej do istniejącego zapotrzebowania na usługi komunikacyjne.
EN
The example of usage the results of marketing research while changes of organisation of transport service for big housing estate after putting in motion a new tram line is presented in the paper. Transportation situation at this region before implementation of the changes, which had been relied only on bus service is also described. Some changes in the project, forced by officials, jet before the new line was implemented and the verification of transport service organisation made after a few days of exploitation of the new line are described. It is also worth stressing that there is high convergence between the project and the organisation created after a year of exploitation of that line. (original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013141

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.