PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 955 Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu | 89--100
Tytuł artykułu

Tworzenie sklepu wirtualnego w gospodarce elektronicznej

Warianty tytułu
Design of an Architecture of the E-Commerce's Shop
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano zagadnienie handlu elektronicznego, a zwłaszcza proces tworzenia sklepu internetowego z uwzględnieniem aspektów organizacyjnych. We wstępie opisano rolę i rozwój społeczeństwa informacyjnego wykorzystującego nowoczesne technologie w prowadzeniu działalności gospodarczej i życiu codziennym. Przedstawiono również korzyści, niedogodności oraz zagrożenia wynikające z funkcjonowania sklepów internetowych. (abstrakt oryginalny)
EN
In the following article there has been described the e-commerce, with particular interest put on the process of the creation of the interest shop, including organizational aspects. The purpose of the introduction of this article is to present the role and development of an informative society which uses new technologies in its economic activity and daily life. The advantages, disadvant5agesand threads resulting from functioning of internet shop have been presented, as well. (original abstract)
Bibliografia
  • Bryndza J., Łukasik-Makowska B., Owczarzy A., Pijanowski M.: Technologie CRM w środowisku bankowym, [w:] Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu. Analiza zastosowań, Red. E. Niedzielska, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001.
  • Chmielarz W.: Handel elektroniczny i nie tylko w gospodarce wirtualnej, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2001.
  • Drygas P., Skuza A.: Elektroniczny sklep - jak, dlaczego i po co? Wersja internetowa: http://www.swiatmarketingu.com.pl.
  • Dziuba D.T.: Ewolucja rynków w przestrzeni elektronicznej. Katedra Informatyki Gospodarczej i Analiz Ekonomicznych, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2001.
  • Kohler T., Best R.: Electronic Commerce. Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2001.
  • Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych, Red. A. Małachowski. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000.
  • Małachowski A.: Wstęp, [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych, Red. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000.
  • Norris M., West S.: E-biznes., Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001.
  • Sznajder A., Marketing wirtualny. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000.
  • Walczak T.: Społeczeństwo informacyjne a zadania statystyki. "Wiadomości Statystyczne", 2001 nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013194

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.