Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Design Problems of Logic and Graphic Web Sites Structure
Języki publikacji
Abstrakty
Zasadniczymi celem niniejszego referatu jest specyfikacja podstawowych problemów związanych z najważniejszym etapem analizy i projektowania su on internetowych. Przede wszystkim zawarto w nim rekomendacje dotyczące najważniejszych czynników tworzenia stron internetowych: szybkości ładowania strony, zawartości merytorycznej, łatwości nawigacji, bezpieczeństwa i problemów marketingu. Następnie skonkretyzowano zasady operowania grafiką, reguły tworzenia struktury informacyjnej strony oraz sposoby nawigacji na stronie internetowej. (abstrakt oryginalny)
Principal goal of the article is specification basic problems connected with the most important stage of analysis and design of web sites. First of all consist recommendations related with essential factors of web sites creation: speed of page loading, meritoric contents, easy way of navigation, security and marketing problems. Next there are detail comments about rules concern graphics operation, creation information structure of web site and navigation. (original abstract)
Rocznik
Strony
377--386
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej, Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2001.
- Haine D.: Five most Serious Web Design Errors, "E-Business Magazune", marzec 1998 (wersja internetowa: http://hpcc920.externaI.hp.com/Ebusiness/webdesign.html).
- Maloff J.: Growing Business at Net Speed, "Internet World" lipiec 1997, s. 68-70.
- Mazurek K.: Rozwiązywanie problemów technicznych konstruowania i wdrażania 'Portalu Regionalnego Mazowsze', WSISiZ, Warszawa 2001.
- McAteer E., Shaw R.: The Design of Multimedia Learning Programs, University of Glasgow, Glasgow 1995.
- Siegel D.: Tworzenie stron www. Optimus Pascal, Multimedia, Warszawa 2000.
- Sweet L.: Ringing the E-Commerce Cash Register, "Internet Computing", marzec 1998, s. 57-68.
- Taylor D.: HTML 4. Tworzenie stron www., Wydawnictwo RM, Warszawa 1998.
- Turban E., Lee J., King D., Chung H.M.: Electronic Commerce. A Managerial Perspective. Pearson Education, London, Hongkong, NY 2000.
- Turban E.: Determinants of Successful Website Design: Relative importance and Recommendations for Effectiveness, (wersja internetowa: http://www.eturban.csulb.edu).
- Ziemba E.: Wskazówki do metodyki projektowania i wdrażania witryn internetowych, [w:] Systemy Wspomagania Organizacji SWO' 200l, red. J. Gołuchowski, H. Sroka. Wydawnictwo AE w Katowicach, Katowice 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013248