Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 2 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
169--173
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Analysis of Beer Consumers' Preferences (Using the Example of the Local Markets of Warmia and Mazury provinces)
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie preferencji konsumentów piwa województwa warmińsko-mazurskiego. Zamieszczone w nim wyniki pochodzą z danych uzyskanych z analizowanego browaru.
This article analisies creating of preferences beer consumers for Warmian and Mazurian market. This survey indicates that most important properties of the beer, according to consumers opinion are: taste, transparency and freshness. As far as a sort of beer the most popular is concerned the light beer (black beers and taste-like beers are marginal importance). The most preferred packaging is 0,5 litre package- concerning volume as well as can concerning the sort. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
169--173
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Porter M.E.: Strategia konkurencji, PWE, Warszawa. 1994.
- Żurawik В., W. Żurawik: Zarządzanie marketingowe. UG, Gdańsk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013256