Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Modelling of the Base of Methods and Models for Customer Relationship Management System
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu było przedstawienie procesu modelowania bazy metod i modeli systemu zarządzania kontaktami z klientem (CRM). Przedstawiono koncepcję systemu CRM. Ponadto podjęto próbę modelowania bazy metod i modeli systemu. Wykorzystanie tych modeli wspomaga proces podejmowania decyzji na wszystkich szczeblach zarządzania. Wykazano, iż informacje uzyskane dzięki zastosowaniu systemu CRM są bardziej efektywnie wykorzystywane w procesie obsługi klienta. (abstrakt oryginalny)
The main of this paper was to present the process of modelling of the base of methods and models for Customer Relationship Management System (CRM). The concept of CRM system has been presented. Moreover, an attempt to create the modelling concept of the base of methods and models has been made. The use of these models support the pro9cess of decision making on the any management level. It has been proved that the information gained due to the use of CRM system are being used more efficiently in the process of client service. (original abstract)
Rocznik
Strony
415--424
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gołembska E., Szymczak M.: Informatyzacja w logistyce przedsiębiorstw. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1997.
- Gwiazda E.: Właściwe relacje z klientem - system CRM. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2002, nr 1.
- Rabiej P.: Kurs na CRM, "Businessman Magazine", 2000, nr 9.
- Radzikowski W.: Struktura banku metod i modeli dla potrzeb zarządzania, "Organizacja i Kierowanie", 1995, nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013269