Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 2 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
260--266
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Price Modelling as One of Conditions of Proper Development and Functioning of Agritouristic Households
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule autor sygnalizuje problem kształcenia i samokształcenia się właścicieli gospodarstw agroturystycznych w zakresie stosowania ogólnych metod ustalania cen. Zawarto tu także przegląd podstawowych metod modelowania cen.
The article contains review of general methods of price-fixing in agrotouristic housekeepings. The knowledge about price-modelling, could help the owners of agrotouristic hoseholds in self-education. The presented material below I prepared in support at research work of marketing, precisely price modelling and knowledge possesed by workers of Lubuska Izba Rolnicza in Zielona Góra and Ośrodek Doradztwa Rolniczego in Kalsk. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
260--266
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dębniewska M., Tkaczuk M.: Agroturystyka Koszty, ceny, efekty. POLTEXT. Warszawa. 1997.
- Sikora J.: Organizacja ruchu turystycznego na wsi. Wyd. WSiP. Warszawa. 1999.
- Kłeczek R., Kowal W., Waniowski Р., Woźniczka J.: Marketing. Materiały do ćwiczeń. Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu. Wrocław. 1994.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i Ska. Warszawa. 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013322