Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 2 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
280--285
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Role of Promotion in Diary Products Brand Creation on the Example of OSM Radomsko
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono znaczenie marki jako elementu służącego do tworzenia silnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Omówiono rolę promocji w kreowaniu pozycji marki na rynku. Zaprezentowano działania promocyjne wykorzystywane przez OSM Radomsko.
In the face of market competition companies make decisions to undertake various promotion actions in order to win or keep kustomers. In the paper the role of each promotion instruments in diary products Brand Creation is presented. Actions of the diary products company, namely OSM Radomsko, were characterised here to illustrate the situation in Poland. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
280--285
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu. Warszawa. 2000.
- Informacje o przedsiębiorstwie http://www.osmradomsko.pl.
- Iwan В.: Spółdzielczość mleczarska w warunkach gospodarki rynkowej i konkurencji. Przegląd mleczarski nr 1. 2002.
- Kotler Ph.: Marketing. Felberg SJA. Warszawa. 1999.
- Mruk Т.: Strategia produktu. PWE. Warszawa. 1994.
- Sznajder A.: Sztuka promocji. Businessman Book. Warszawa. 1992.
- Sztucki Т.: Promocja, reklama, akwizycja sprzedaży. Warszawa. 1999.
- Szymoniuk В., Rzemieniak M., Jachim A., Skowron S.: Promocja przedsiębiorstwa i produktu. Politechnika Lubelska. Lublin. 1998.
- Urban S.: Marketing produktów spożywczych. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. Wrocław. 2002.
- Żurawik B.W.: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE. Warszawa. 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013326