Warianty tytułu
Ecological Marketing Strategies
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing ekologiczny jest strategią, która integruje wszystkie dotychczasowe instrumenty marketingowe, i której celem jest prośrodowiskowy sukces przedsiębiorstwa. W artykule scharakteryzowano poszczególne elementy marketingu-mix produktów ekologicznych. Podkreślono, iż przedsiębiorstwo chcąc osiągnąć sukces na rynku powinno stosować marketing w trzech wymiarach: operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Zdaniem autorek, najważniejszy jest marketing strategiczny, konstruowany w oparciu o przedstawioną w artykule analizę strategiczną.
Ecological marketing is a strategy which integrates all available marketing instruments, with the aim being to help the company to develop a successful pro-ecological policy. The article has depicted the components of ecological products' marketing-mix. It has been highlighted that in order to become successful on the market, the company should apply three-dimensional marketing concerning operations, tactics and strategies. The authors regard strategic management, which was developed following the strategic analysis presented in the article, as most important. (J.W.)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013337