Warianty tytułu
Marketing and Its Role in Solving Selected Problems of Hotel-catering Enterprise in the Example of the 'Novotel' Hotel in Wroclaw
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł dotyczy znaczenia marketingu w przedsiębiorstwie hotelowo-gastronomicznym na przykładzie hotelu "Novotel" we Wrocławiu. Warunkiem sukcesu przedsiębiorstwa jest stosowanie systemu zaspokajania potrzeb klienta, co pozwoli zwyciężyć konkurencję. Autorka charakteryzuje konsumentów i ich potrzeby oraz kształtowanie się asortymentu produktów w świetle potrzeb rynku. Następnie analizuje otoczenie marketingowe i konkurencyjne przedsiębiorstwa. Na koniec zestawia mocne i słabe strony hotelu "Novotel" oraz szanse i zagrożenia jego rozwoju.
The necessary condition of a company's success is to have and to employ a system of fulfilling client's needs, which allows to gain a competitive advantage. Exploiting the example of hotel-catering enterprise, in a form of 'Novotel' hotel in Wroclaw, the author has illustrated the key role of marketing, and characterized clients and their needs, then a range of products in demand on the market. Also, the marketing and competitive environment of the company has been analyzed, and finally the hotel's strengths, weaknesses as well as possibilities and threats of its development listed. (J.W.)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013351