PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | z. 86 | 157--163
Tytuł artykułu

Geomarketing - rozwiązania stosowane w transporcie miejskim

Autorzy
Warianty tytułu
Geomarketing, a Urban Transport Solution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem geomarketingu jest optymalizacja publicznych usług transportowych w mieście, analiza lokalnego środowiska i zwiększenie liczby klientów stale korzystających z tych usług. W zasadzie jest to program komputerowy, który pozwala na analizę miejsc cieszących się największym zainteresowaniem użytkowników transportu. Na podstawie analizy możliwe jest zbudowanie systemu transportowego, który w najbardziej efektywny sposób spełni oczekiwania mieszkańców. Geomarketing pozwala zatem na ocenę rynku transportu oraz na przeanalizowania z punktu socjo-ekonomicznego aktualnej oferty i porównanie alternatywnych możliwości transportu miejskiego.
EN
One of the tools used within Connex to better evaluate the transport system within a town or a city is called Geomarketing. It is basically software used to analyses where the main populations and the main points of interest for public transport users are. With this it is then possible to build up a transport system that supports the inhabitants needs in the most efficient way. This will be more fully described in the following paragraphs. Geomarketing should be looked upon as a tool that supports existing experiences and visualises problems and solution. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013475

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.