Warianty tytułu
Geomarketing, a Urban Transport Solution
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym celem geomarketingu jest optymalizacja publicznych usług transportowych w mieście, analiza lokalnego środowiska i zwiększenie liczby klientów stale korzystających z tych usług. W zasadzie jest to program komputerowy, który pozwala na analizę miejsc cieszących się największym zainteresowaniem użytkowników transportu. Na podstawie analizy możliwe jest zbudowanie systemu transportowego, który w najbardziej efektywny sposób spełni oczekiwania mieszkańców. Geomarketing pozwala zatem na ocenę rynku transportu oraz na przeanalizowania z punktu socjo-ekonomicznego aktualnej oferty i porównanie alternatywnych możliwości transportu miejskiego.
One of the tools used within Connex to better evaluate the transport system within a town or a city is called Geomarketing. It is basically software used to analyses where the main populations and the main points of interest for public transport users are. With this it is then possible to build up a transport system that supports the inhabitants needs in the most efficient way. This will be more fully described in the following paragraphs. Geomarketing should be looked upon as a tool that supports existing experiences and visualises problems and solution. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
157--163
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013475