PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 32 | 162--171
Tytuł artykułu

Uwarunkowania i konsekwencje nabywania produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu

Autorzy
Warianty tytułu
Conditions and Consequences of Companies Purchasing Products via the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu są zagadnienia związane z nabywaniem produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu. Dokonano analizy czynników warunkujących upowszechnianie się transakcji zakupu za pomocą Internetu. Przedstawiono zarówno korzyści, jak i zagrożenia wynikające dla przedsiębiorstwa z uczestnictwa w handlu elektronicznym.
EN
The article discusses issues concerning the purchase of products via the Internet. Factors, which enable Internet purchase transactions to become universal, were submitted to a detailed scrutiny. Then, the benefits as well as drawbacks resulting from the company's participation in e-trade were presented. (JW)
Rocznik
Numer
Strony
162--171
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.