PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 32 | 145--161
Tytuł artykułu

Programy lojalnościowe w strategiach rozwoju globalnego przewoźników lotniczych

Warianty tytułu
Loyalty Programmes in the Global Development Strategies of Air Carriers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy frequent flyer (FFP) są elementem w ofercie produktowej linii lotniczych, dającym możliwość zróżnicowania świadczonych przez nie usług. Ich celem jest identyfikacja, nawiązanie kontaktu oraz pozyskanie lojalnych pasażerów, którzy poprzez częste korzystanie z usług linii lotniczych stanowią dla nich największą wartość. Dzięki tym programom przewoźnicy tworzą ogromne bazy danych, które pomagają im rejestrować historię podróży pasażera, a także dostosowywać kampanie reklamowe do odpowiednich grup docelowych.
EN
Frequent Flyer Programmes (FFP), available in the offer of air lines' products, enable the diversification of services - with the aim being to identify, establish contacts and attract loyal passengers who, by frequent flights with that particular air line, are considered the most valued customers. Those programmes allow gathering data and keeping the passenger's travel record thus helping advertising campaigns to target specific groups. (JW)
Rocznik
Numer
Strony
145--161
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013517

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.