PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 21 | nr 936 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 84--90
Tytuł artykułu

Perspektywy wykorzystania benchmarkingu w polskich przedsiębiorstwach turystycznych

Autorzy
Warianty tytułu
Perspectives of Using Benchmarking by Polish Tourist Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono istotę benchmarkingu oraz jego zastosowanie w gospodarce turystycznej.
EN
Benchmarking is a popular and well esteemed method of running the business. It uses the experiences of those enterprises, which in some fields worked out the optimal solutions. There exist serious circumstances of using benchmarking by Polish tourist enterprises. It is one of the best ways of improving the quality and being more competitive. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Aniszewska G.: Betichmarking, czyli jak się uczyć i doskonalić. "Marketing i Rynek" 1995 nr 4.
  • Obłój K.: Strategia sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1993.
  • Sztucki T.: Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet 1998.
  • Węgrzyn A.: Benchmarking. Nowoczesna metoda doskonalenia przedsiębiorstwa. Kluczbork-Wrocław: Drukarnia "Antykwa" 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013534

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.