Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Perspectives of Using Benchmarking by Polish Tourist Enterprises
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono istotę benchmarkingu oraz jego zastosowanie w gospodarce turystycznej.
Benchmarking is a popular and well esteemed method of running the business. It uses the experiences of those enterprises, which in some fields worked out the optimal solutions. There exist serious circumstances of using benchmarking by Polish tourist enterprises. It is one of the best ways of improving the quality and being more competitive. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
84--90
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Aniszewska G.: Betichmarking, czyli jak się uczyć i doskonalić. "Marketing i Rynek" 1995 nr 4.
- Obłój K.: Strategia sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1993.
- Sztucki T.: Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet 1998.
- Węgrzyn A.: Benchmarking. Nowoczesna metoda doskonalenia przedsiębiorstwa. Kluczbork-Wrocław: Drukarnia "Antykwa" 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013534