Warianty tytułu
An Analysis of Consumer Preferences on the Bottled Mineral Water Market
Języki publikacji
Abstrakty
Na rynku wód mineralnych działa wiele podmiotów gospodarczych, które oferują zróżnicowane produkty. Dało to możliwość większego wyboru a w sferze podażowej spowodowało wzrost konkurencji. Daje to konsumentom możliwość wyboru produktów zgodnie z preferencjami. W artykule zaprezentowano analizę tych preferencji na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych przez autorkę.
This article consists of two parts. The first describes the general characteristics of the Polish mineral water market, while the second is based on empirical material and presents the results of research into preference formation on the mineral water market carried out by the author. The research analysed preferences for brand choice, type of water and packaging volume and aimed to identify the factors in play when a decision is made to buy a particular mineral water. Finally, it looked at people who do not drink mineral water and established why this was the case and what these people drank instead. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
121--134
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Borowski R., Wodny świat, "Handel" 2000, nr 3.
- Kucharski M., Produkcja i konsumpcja wód w opakowaniach w Polsce i Europie w latach 1991-2000, "Źródło" 2001, nr 2, Krajowa Izba Gospodarcza "Przemysł Rozlewniczy".
- Kurek z wodą, "Handel" 2000, nr 5.
- Mokre lata, "Handel" 1999, nr 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013654