Czasopismo
2003
|
167 Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce. (2)
|
41--49
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The digital economy is characterized by the digitations of many product and services and the user of the Internet and other networks to support economic activities. The traditional marketplace shifts to a virtual marketspace. Competition in such an environment is very intense and major changes occur. The impact of digital economy on business can be identified at three basic levels: improving direct marketing, transforming organizations, and redefining organizations. (original abstract)
Ekonomia cyfrowa charakteryzuje się cyfryzacją wielu produktów i usług oraz wykorzystaniem Internetu i innych sieci do kreowania działalności gospodarczej. Wyraźnie występuje zjawisko transformacji tradycyjnego, fizycznego rynku w stronę wirtualnej przestrzeni rynkowej. Konkurencja w tak określonym środowisku ulega znaczącym zmianom i zasadniczo wzmaga się. Wpływ ekonomii cyfrowej na sposób prowadzenia biznesu uwidacznia się na trzech zasadniczych poziomach: doskonalenie marketingu bezpośredniego, transformacja organizacji oraz przedefiniowanie podstawowej działalności organizacji. (streszcz. oryginalne)
Rocznik
Strony
41--49
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013762