PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 167 Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce. (2) | 139--148
Tytuł artykułu

Creating I-Communities for the Modern Business

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Tematem artykułu jest tworzenie społeczeństwa informacyjnego dla nowoczesnego biznesu. Przedstawiono społeczeństwo informacyjne jako efektywne narzędzie komunikowania między przedsiębiorstwem i środowiskiem. Zwrócono również uwagę na korzyści prezentowania produktów i usług w Internecie. (AŁ)
EN
Creating I-communities for the modern businesses is the subject of the article. I-community as an effective tool of company-to-environment communication has been presented. The authors also point out the advantages of presenting company's products and services on the Internet. (AŁ)
Bibliografia
  • A. J. Kim, Community Building on the Web: Secret Strategies for Successful Online Communities, Peachpit Press, 2000.
  • J. Preece, Online Communities: Designing Usability and Supporting Sociability, John Wiley & Sons, 2000.
  • R. Smolski, M. Smolski, E. H. Stadtmiiller, Słownik Encyklopedyczny Edukacja Obywatelska. Wydawnictwo Europa, 1999.
  • P. Stefański, CRM wspomaga tworzenie społeczeństw wirtualnych, www.mediarun.com, 4 lipca 2002
  • P. Stefański, Opłaca się budować społeczność wirtualną, www.mediarun.com, 11 czerwca 2002
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013796

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.