PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 167 Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce. (2) | 149--159
Tytuł artykułu

Systemy CRM, a systemy klasy EDI

Warianty tytułu
The Customet Relationship Management (CRM) Systems and EDI Systems
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono problemy związane z wdrażaniem systemów klasy EDI (Electronic Data Interchange) oraz rolę systemów zarządzania kontaktami z klientami - CRM (Customer Relationship Management). Wykazano potrzebę integracji tych dwóch systemów, a zarazem brak wspólnej płaszczyzny do jej realizacji. W celu rozwiązania tego problemu zaproponowano wykorzystanie metodyki DIANA (wspomaganej komputerowo diagnostycznej analizy i projektowania systemów zarządzania).
EN
After a short discussion of some problems connected with applied of EDI the paper presents the role of Customer Relationship Management (CRM) as a convenient link between EDI and environment. There is a natural necessity of symbiosis in functioning of both systems on the one hand and lack of common platform for its realization on the other hand. In paper was proposed to use DIANA methodology as a filling this gap. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013797

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.