Czasopismo
2003
|
nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
|
218--223
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Internet Marketing of the B2C Relation
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano teoretyczne aspekty działań przedsiębiorstwa w zakresie marketingu internetowego (elektronicznego), z uwzględnieniem produktu i relacji z konsumentem.
The article presents many ideas of the Internet marketing, as a modern form of the influence on a consumer. In this work the definition of marketing is presented historically and marketing features are enumerated. What is more the definition of Internet marketing is defined. Further more the article describe the characteristics of Internet products and relations between consumer and other firms and institutions which operate in virtual environment. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
218--223
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- AMA Board Approves New Marketing Definition. (1985) "Marketing News" (March 1).
- Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Internecie. PWE, Warszawa.
- Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu, cz. I. "Marketing i Rynek" nr. 4.
- Gummesson E. (1995): Relationsmarknadsföring. Frann 4P till 30R., Liber-Hermods.
- Gordon I.H. (2001): Relacje z klientem. Marketing partnerski. PWE, Warszawa.
- Kotler Ph., Armstrong G. (1989): Principles of Marketing. Prentice Hall International, London.
- Kotler Ph. (1994); Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Geberthner&Ska, Warszawa.
- McCarthy E. J., Perreault W., D. (1987): Basic Marketing. A Managerial Approach. Illinois.
- Oleński J. (1999): Procesy informacyjne w środowisku wirtualnym. [w:] Procesy i systemy informacyjne w środowisku wirtualnym, studia informatyki gospodarczej. Red. nauk. J. Oleński, wyd. 'Nowy Dziennik', Katedra Informatyki Gospodarczej i Analiz Ekonomicznych Wydziału Nauk Ekonomicznych, Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
- Report of definitions (1992) "Journal of Marketing", no 2, New York, cyt. za: K.P. Białecki, Marketing producenta i eksportera, wyd. Poltext, Warszawa).
- Rogoziński K. (2000): Nowy marketing usług. Wyd. AE w Poznaniu, Poznań.
- Strzyżewska M. (2001): Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku. Synteza badań empirycznych - analiza przypadków. [w:] Wspólna Europa. Przedsiębiorstwo wobec globalizacji. Praca zbiorowa pod redakcją naukową H. Brdual, T. Gołębiowski, wyd. SGH Kolegium Gospodarki Światowej i PWE, Warszawa.
- Strzyżewska-Kamińska M. (2002): Marketingowe zastosowanie internetu w Polsce. Red. naukowa M. Strzyżewska. Wyd. IFGN, Warszawa.
- Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja? Wyd. Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013999