Czasopismo
2003
|
nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
|
190--193
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Factors Influencing the Sale of the UHT Milk
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych, dotyczących preferencji konsumentów w wyborze mleka UHT. Badania przeprowadzono w Olsztynie w 2002 roku.
The studies constitute an attempt to analyze the factors influencing the sale of UHT milk in the region of Olsztyn. The data were collected in May and June, by means of a questionnaire. Its results allowed to determine the factors which affect the level of UHT milk sale to the highesth degree. It turned out that these were the taste and color of milk. Such marketing factors as advertising or product image have no significant effect on the purchase decisions made by customers. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
190--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Garbarski L. (1994): Zrozumieć nabywcą. PWE, Warszawa, s. 21.
- Kaczmarczyk S. (1996): Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa, s. 69- 91.
- Kupczyk A. (2000): Badania marketingowe i ranking marek produktów mleczarskich oferowanych na polskim rynku. "Przegląd mleczarski" nr 8, s. 13-15.
- Pieczonka W., Świtaj J. (1996): Wpływ czynników socjoekonomicznych na preferencje konsumentów Polski południowo-wschodniej w zakresie spożycia produktów mlecznych. "Przegląd mleczarski" nr 3, s. 8-10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014028