Warianty tytułu
Use of Portfolio Methods to Formulate Marketing Strategy (on Example of Meat Industry)
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono zastosowanie metod portfelowych w procesie budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Scharakteryzowano następujące metody: Mc Kinseya, Bostońskiej Grupy Konsultingowej (BCG), punktowej oceny atrakcyjności sektora oraz analizę kluczowych czynników sukcesu. Zobrazowano wykorzystanie ww. metod w ocenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa mięsnego.
In this article discussed use of portfolio methods in process of building marketing strategy of enterprise. Characterised following methods: McKinsey, Boston Consulting Group, analysis of key success factors. Presented use of above-mentioned methods in evaluation of developing possibilities of meat enterprise. (M.P.)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--70
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014113