PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 7 | 47--70
Tytuł artykułu

Zastosowanie metod portfelowych w procesie formułowania strategii marketingowej (na przykładzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego)

Warianty tytułu
Use of Portfolio Methods to Formulate Marketing Strategy (on Example of Meat Industry)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zastosowanie metod portfelowych w procesie budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Scharakteryzowano następujące metody: Mc Kinseya, Bostońskiej Grupy Konsultingowej (BCG), punktowej oceny atrakcyjności sektora oraz analizę kluczowych czynników sukcesu. Zobrazowano wykorzystanie ww. metod w ocenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa mięsnego.
EN
In this article discussed use of portfolio methods in process of building marketing strategy of enterprise. Characterised following methods: McKinsey, Boston Consulting Group, analysis of key success factors. Presented use of above-mentioned methods in evaluation of developing possibilities of meat enterprise. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014113

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.