PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 7 | 110--128
Tytuł artykułu

Budowa lojalności klienta jako czynnika przewagi konkurencyjnej

Warianty tytułu
Construction of Client Loyalty as a Factor of Competition Superiority
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia wpływ dysponowania przez firmę lojalnymi klientami na rynkową pozycję przedsiębiorstwa. Lojalność dotyczy danego dostawcy lub marki produktu. Autorka przedstawia pojęcie "drabina" lojalności klienta oraz czynniki satysfakcji współczesnych klientów. Prezentuje zintegrowany model budowy satysfakcji i lojalności klientów.
EN
The article discussed impact of administer of loyal clients on market position of company. The author presented concept of loyalty "ladder" of client and factors of satisfaction of modern clients. Presented integrated model of satisfaction construction and clients loyalty. (M.P.)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014117

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.