Warianty tytułu
Partnership as a Symptom of Marketing Knowledge of Enterprises : Relations between Polish Exporters and Theirs Foreign Trade Partners (Results of Researches)
Języki publikacji
Abstrakty
W pierwszej części artykułu przedstawiono zagadnienie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa. W części drugiej omówiono wyniki badań przeprowadzonych na grupie polskich przedsiębiorstw eksportujących. Badania te miały na celu zidentyfikowanie stopnia zrozumienia przez eksporterów zasadności ustanowienia partnerskich relacji z ich zagranicznymi pośrednikami i upowszechnienia wizji partnerstwa.
The first part of the article presented issues connected with marketing knowledge of enterprise. In the second part discussed results of researches conducted on Polish group of exporting enterprises. The goal of these researches was to identify level of understanding validity of appointing partnership relations with foreign agents. (M.P.)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
178--201
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014120