PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 9 | nr 959 | 11--27
Tytuł artykułu

Globalizacja sprzedaży, produkcji i produktu na przykładzie działań wybranych producentów pojazdów użytkowych

Autorzy
Warianty tytułu
Chosen elements of products, sales and production globalization based on the activities of chosen commercial vehicles manufactures
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono światowy rynek pojazdów użytkowych i zmiany na nim. Na przykładzie dwóch czołowych światowych producentów ciężarówek i autobusów - szwedzkich firm Volvo i Scania omówiono globalną sprzedaż pojazdów użytkowych.
EN
The article gives the basic knowledge about the processes of globalization in the field of commercial vehicles manufactures which have been taking place for more than 15 years. The main idea of the article was to describe the ways of implementation three of the most important elements of the global strategy: global product, global production and global sales. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Biznes międzynarodowy - obszary decyzji strategicznych. Red. M.A. Nowakowski. Key Text, Warszawa 2000.
  • Porter M.E.: Strategia konkurencji. PWE, Warszawa 1994.
  • Zorska A.: Ku globalizacji. Przemiany w korporacjach transnarodowych i w gospodarce światowej. WN PWN, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014241

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.