PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | Strategia polskich banków wobec wyzwań rozwojowych | 115--132
Tytuł artykułu

Orientacja na klienta - podstawowa cecha strategii rozwojowej banku

Autorzy
Warianty tytułu
Orientation on a Client - Basic Feature of Development Strategy of Bank
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono uwarunkowania i cechy orientacji działania banku na klienta. Wskazano na potrzebę realizacji strategii marketingowej banku. Przedstawiono stan rozwoju marketingu w polskich bankach oraz docelowe opcje strategiczne.
EN
In this article presented conditions and features of orientation of bank's activity on a client. Indicated need of realisation of bank's marketing strategy. Described marketing development in Polish banks and target strategic options. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014285

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.