PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 602 | 15--19
Tytuł artykułu

Problemy razvitija markietingovych issljedovanij na Ukrainie

Warianty tytułu
Problems Regarding the Development of Market Research in Ukraine
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie na Ukrainie działa około 50 firm zajmujących się badaniem rynku, z czego 10 ma wiodące znaczenie. W opracowaniu autorka analizuje zasady i rozwój badań rynku na Ukrainie. Omawia znaczenie i charakter tych badań podkreślając ich rolę w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
EN
In this article, the author analyses the principles and development of market research in Ukraine. In the first part of the article, the author discusses the general character and importance of market research. She stresses its role in the marketing activities of an enterprise. Currently, there are approximately 50 market research firms operating in Ukraine, but only 10 or so have any fundamental importance. Market research should be characterised by an appropriately high standard. It should be based on specific ethical rules, contained in specific codes. The author looks at a number of basic solutions used in market research codes around the world. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
15--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Бревнов А.А., Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие, К: Вира - Р. 1998.
  • Дурович А.П., Маркетинг в предпринимательской деятельности, Мн.: НПЖ "Финансы, учет и аудит" 1997.
  • Осинова Ю.М., Основы предпринимательского дела. Благородный бизнес, "Тритон" 1992.
  • Ромат Е.В., Теория и практика маркетинга: шаг навстречу, "Маркетинг и Реклама" 1999, нр. 5 (33).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014400

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.