PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 602 | 31--35
Tytuł artykułu

Marketingovaja osnova organizacii firmennoj torgovli

Warianty tytułu
The Marketing Basis for Organising Chain Stores
Języki publikacji
RU
Abstrakty
W opracowaniu opisano funkcje sieci sklepów i zasady rządzące ich działaniem. Przedstawiono także ich znaczenie w kształtowaniu pożądanego wizerunku rynku producentów. Zwrócono również uwagę na rolę sieci sklepów w dostosowaniu oferty producenta do potrzeb klientów.
EN
This article looks at the role played by chain stores in adapting a producer`s offer to the needs and preferences of customers. The author describes the functions of chain stores and the principles governing their operation, and describes their importance in shaping the desired market image of producers. These reflections provide the basic for defining the marketing factors which shape the market attractiveness of chain stores and for outlining a plan of marketing measures. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
31--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014405

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.