Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie produktu globalnego jako jednego z efektów procesów globalizacyjnych w gospodarce światowej. Przybliżono problematykę związaną ze standaryzacją produktów. Przedstawiono proces tworzenia się produktu globalnego.
The goal of this article is presentation of global product as one of effect of globalization process in international economy. Described problem of products' standardization. Presented process of global product creation.(MP)
Rocznik
Strony
411--422
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J., Strategia marki w marketingu międzynarodowym. Pomocnicze materiały dydaktyczne, AE, Kraków 1999.
- Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
- Domzal T., Uger L., Emerging Positioning Strategies in Global Marketing, "Journal of Consumer Marketing" 1987, no. 4.
- Khermouch G., Holmes S., Ihlwan M., The Best Global Brands [w:] Businessweek Magazine US Edition, August 6, 2001.
- Komor M., Euromarketing - strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku, PWN. Warszawa 2000.
- Sznajder A., Euromarketing - Uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej, PWN, Warszawa 1999.
- Sznajder A., Sztuka promocji. Businessman Book, Warszawa 1993.
- Tendera-Właszczuk H., Kulturowe uwarunkowania reklamy na rynkach międzynarodowych [w:] Problemy handlu międzynarodowego, pod red. K. Budzowski, S. Wydymus, Materiały VIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, AE, Kraków 2000.
- Yip G.S., Strategia globalna - światowa przewaga konkurencyjna, PWE, Warszawa 1996.
- Zembura R., Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym. Pomocnicze materiały dydaktyczne, AE, Kraków 2000.
- http://www.mediasol.com.pl z dnia 01.02.2001 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014479