PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 976, t. 2 Regionalizacja i globalizacja w gospodarce światowej | 411--422
Tytuł artykułu

Produkt globalny jako jeden z efektów procesu globalizacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie produktu globalnego jako jednego z efektów procesów globalizacyjnych w gospodarce światowej. Przybliżono problematykę związaną ze standaryzacją produktów. Przedstawiono proces tworzenia się produktu globalnego.
EN
The goal of this article is presentation of global product as one of effect of globalization process in international economy. Described problem of products' standardization. Presented process of global product creation.(MP)
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J., Strategia marki w marketingu międzynarodowym. Pomocnicze materiały dydaktyczne, AE, Kraków 1999.
  • Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  • Domzal T., Uger L., Emerging Positioning Strategies in Global Marketing, "Journal of Consumer Marketing" 1987, no. 4.
  • Khermouch G., Holmes S., Ihlwan M., The Best Global Brands [w:] Businessweek Magazine US Edition, August 6, 2001.
  • Komor M., Euromarketing - strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku, PWN. Warszawa 2000.
  • Sznajder A., Euromarketing - Uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej, PWN, Warszawa 1999.
  • Sznajder A., Sztuka promocji. Businessman Book, Warszawa 1993.
  • Tendera-Właszczuk H., Kulturowe uwarunkowania reklamy na rynkach międzynarodowych [w:] Problemy handlu międzynarodowego, pod red. K. Budzowski, S. Wydymus, Materiały VIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, AE, Kraków 2000.
  • Yip G.S., Strategia globalna - światowa przewaga konkurencyjna, PWE, Warszawa 1996.
  • Zembura R., Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym. Pomocnicze materiały dydaktyczne, AE, Kraków 2000.
  • http://www.mediasol.com.pl z dnia 01.02.2001 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014479

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.