Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Selected Determinants of the Polish Information Technology Market
Języki publikacji
Abstrakty
W pracy przedstawiono rozmiary rynku informatycznego oraz wybrane jego segmenty. Omówiono rynek usług informatycznych, oprogramowania oraz sprzętu komputerowego. Podano charakterystyczne cechy rynku. Podjęto próbę specyfikacji czynników kształtujących rynek. Wyróżniono i omówiono determinanty społeczne i ekonomiczne. Dokonano identyfikacji czynników hamujących rozwój rynku informatycznego. (abstrakt oryginalny)
The article presents the size of the information technology market and its selected segments. The market of information technology services and computer software and hardware is discussed. The characteristic features of the market are given. An attempt has been made to make the specification of factors forming the market. Social and economic determinants have been distinguished and discussed. Factors that hamper the development of the information technology market have been identified. (original abstract)
Rocznik
Strony
111--119
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Begg D., Fischer S., Dornbusch R. (1993): Ekonomia. T. 1. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Bronakowski H. (2000): Rynek i marketing. Zarys encyklopedyczny. Wydawnictwo Politechniki Białostockiej.
- Encyklopedia biznesu (1995). Red. W. Pomykało. Fundacja Innowacja, Warszawa.
- Jelonek D. (2000): Wskaźnikowe ujęcie otoczenia przedsiębiorstwa dla potrzeb systemu monitorowania, [w:] Systemy wspomagania organizacji SWO 2000. Red. J. Gołuchowski, H. Sroka. Katowice, s. 305-314.
- Kamerschen D.R., McKenzie R.B., Nardinelli C. (1991): Ekonomia. Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność" Gdańsk.
- Penc J. (1997): Leksykon biznesu. Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa.
- Wyniki badań (2002). IT TRACK.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014592