Warianty tytułu
Creating Quality. Conditions - Strategies - Techniques
Języki publikacji
Abstrakty
Praca omawia problematykę poprawy i doskonalenia jakości produktów przez procesy restrukturyzacji zarządzania przedsiębiorstwem. Autorka analizuje uwarunkowania i strategie sprzyjające kreowaniu dobrej jakości produktów. Prezentuje różne modele zarządzania jakością produktów, w tym koncepcję TQM oraz techniki realizacji tej strategii. Strategia zarządzania jakością globalną opiera się na motywacji, współpracy pracowników, upowszechnia ideę odwoływania się do podstawowych wartości, takich jak: celowość, moralność i odpowiedzialność. Za szeroko rozumiane kreowanie jakości odpowiedzialni są menedżerowie.
The paper discusses the issue of improving and perfecting product quality by restructuring the process of company management. It analyses the conditions and strategies that foster the creation of high quality of products, and presents, among others, the TQM (Total Quality Management) together with its realization techniques. The TQM is about the motivation and co-operation of the firm's employees; it appeals to fundamental values such as purposefulness, morality and responsibility. Managers are accountable for creating quality. (J.W.)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014600