Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
A Sense WWW Service in Shaping the Image of Polish Virtual Banks
Języki publikacji
Abstrakty
Polskie banki wirtualne to trzy przedsięwzięcia sygnowane nieznanymi wcześniej markami. Wśród wielu problemów, jakie muszą rozwiązywać ich pracownicy, jedną z ważniejszych kwestii, jest kształtowanie ich wizerunku i przekonywanie klientów do korzystania z tej formy świadczenia usług. Podstawowym instrumentem wykorzystywanym do konkurowania z innymi uczestnikami rynku są serwisy internetowe. W artykule przedstawiono na tle szerszego kontekstu marketingowego porównanie konkretnych, stosowanych w przypadku wybranych przedsięwzięć, rozwiązań. Zawarto charakterystykę kryteriów proponowanych do porównywania witryn głównych, które z punktu widzenia kształtowania wizerunku, stanowią najważniejszy element serwisów internetowych wybranych banków. (abstrakt oryginalny)
The article presents a new approach towards the role of WWW service in shaping the image of Polish virtual banks. At the beginning the author defines the principles of structure of WWW service of Polish virtual banks. Afterwards there is a comparison of service in three Polish virtual banks. Common elements which appear in each service are described. Then the author creates a model of shaping the image of Polish virtual banks and proves that WWW service is a basic element in assuring customer loyalty. (original abstract)
Rocznik
Strony
236--250
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Chmielarz W. (2001): Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
- Gregor B., Stawiszyński M. (2002): e-Commerce. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź.
- Grzegorczyk W. (2003): Nie trzeba być największym. "Rzeczpospolita" nr 128, 3 czerwca.
- Grzechnik J. (2001): Bankowość internetowa, Internetowe Centrum Promocji, Gdańsk.
- Pluta-Olearnik M. (1999): Marketing usług bankowych. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Zatrudnienie w sektorze bankowym. Symptomy nowej ery (2002). Red. A. Janc. Akademia Ekonomiczna, Poznań.
- Żyminkowski T. (2003): Kształtowanie wizerunku banku. Akademia Ekonomiczna, Poznań.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014605