Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Platform Technology in Distance Learning
Języki publikacji
Abstrakty
W ostatnim dziesięcioleciu, dzięki szybkiemu rozwojowi telekomunikacji i informatyki, powstała nowa możliwość nauczania na odległość z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy technologicznych. Początkowo proces nauczania na odległość tworzony był chaotycznie. Narzędzia do tworzenia tego procesu nie miały określonej technologii. Kolejne lata przyczyniły się do wypracowania platform technologicznych, które wykorzystywane są w narzędziach do tworzenia kursów na odległość. W pracy przedstawiono następujące platformy technologiczne: LMS, CMS i LCMS. (abstrakt oryginalny)
The article presents a new approach to e-learning management. In the beginning the traditional model of project management and the analysis of factors determining the evolution of the model are discussed. This article described new approaches in project e-learning. The world of Learning Management Systems (LMS) Content Management System (CMS) and Learning Content Management Systems (LCMS) is a very complicated and difficult one. (short original abstract)
Rocznik
Strony
367--377
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Bramley P. (2001): Ocena efektywności szkoleń. Kraków, Oficyna Ekonomiczna.
- Grządziel Ł., Kamiński R. (2002): Zarządzanie bazą wiedzy w e-learningu. Opracowanie w ramach przedmiotu Programowanie Systemowe.
- Mortimer I. (2002): Learning Objects of Desire: Promise and Practicality. ASTD. www. Ieamingcircuits.org/2002/arp2002/mortimer.html.
- NetWorld (2002): E-learning i-learning. Kompendium wiedzy o sieciach. NetWorld Akademia nr 5.
- Rae L. (2001): Planowanie i projektowanie szkoleń. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- wwwl: www.integrator.solidex.pl.
- www2: www.lttf.ieee.org/we/tsys.html.
- www3: www.si.pjwstk.edu.pl/Seminaria/PJWSTK-eLeaming.pdf.
- www4: www.solidex.com.pl/solidexsystemy/K4_opis.phtml.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014714