PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 602 | 135--146
Tytuł artykułu

Postawy użytkowników Internetu wobec reklamy w mediach tradycyjnych w świetle wyników II badania polskich użytkowników sieci Internet

Autorzy
Warianty tytułu
Internet Users` Attitudes to Traditional Advertising with Reference to the Results of the Second National Survey of Internet Users
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono wyniki II badania polskich użytkowników sieci Internet, przeprowadzonego w 2000 r. przez Departament Marketingu AE w Krakowie. Na podstawie uzyskanych wyników przeanalizowano stanowisko użytkowników Internetu wobec tradycyjnej reklamy, pozycji różnych mediów w rankingu środków przekazów masowych, oraz nastawienie respondentów do reklam prezentowanych w różnych mediach.
EN
This article presents the results of the Second National Survey of Internet Users carried out in 2000 by the Marketing Departament of the Cracow University of Economics. The survey studied the attitudes of Internet users to traditional advertising, the position of various media in the ranking of media advertising vehicles and the attitudes of respondents to advertisements carried in a variety of media. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
135--146
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Kuziak M., I badanie polskich użytkowników sieci Internet, Kraków 1999, maszynopis.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.