Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Customer's Satisfaction as the Identificator of Marketing Orientations on the Field of Services
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie: w jakim zakresie specyficzne cechy usługi jako oferty rynkowej oraz instrumenty oddziaływania na rynku usług ułatwiają i sprzyjają realizacji podstawowego celu orientacji marketingowej, jakim jest zadowolenie klienta oraz co należy czynić, aby oferowane mu korzyści i wynikająca z nich satysfakcja były jak największe. (skróc. oryg. streszcz.)
The purpose of this article is an effort of finding in what scale specific features of service, as the market offer, and instruments of influence on the services' market have a bearing on the realization of the basic aim of marketing, which is customer's satisfaction and what should be done to make offered adventages and arising from it satisfaction as big as possible. (short original abstract)
Rocznik
Strony
29--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014831