PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 624 | 147--163
Tytuł artykułu

Znaczenie i perspektywy programów kształtowania lojalności w handlu detalicznym

Warianty tytułu
The Importance and Perspectives of Loyalty Influencing Programs in Retail Trade
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy opisano procedury kształtowania, oraz cele i rodzaje programów lojalności używanych w handlu detalicznym. Opis programów zaprezentowany przez autora oparty jest na zmianach zachodzących w handlu europejskim (głównie brytyjskim) oraz amerykańskim.
EN
The aim of the paper is to describe procedures for influencing loyalty as well as loyalty programs in use in retail trade. Loyalty towards a complex product, meaning the overall service offered by a trading enterprise is often observed in commerce.(short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
147--163
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Braun L., Involved Customers Lead to Loyalty Gains, "Marketing News" 2002, January 21.
  • Curtis J., Cards Versus Cuts in the Loyalty War, "Marketing" 1999, October 7,
  • Drozd W., Lojalność zaprogramowana, "Handel" 2001, nr 9.
  • Ebenkamp B., Tis the Season to be Schlepping Shopping Carts, "Brandweek" 2001. December 17.
  • Featherstone M., A Question of Loyalty, "Marketing Week" 1998, March 19.
  • Floridi C., Lojalność z programem Payback, "Marketing w praktyce" 2001, nr 12.
  • Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999.
  • Frequent Shopper Penetration Rises Sharply, "Supermarket Business" 1999, May.
  • Garrett A., The Right Loyal Treatment, "Director" 1998, June.
  • Hewitt M., Hunt T., Loyalty's Limits, "Marketing" 1998, January 2.
  • Inteligentna karta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
  • Johnson K., Choosing the Right Program, "Direct Marketing" 1998, June.
  • Kleinman M., M&S to Add Credit Card in Loyalty Bid, "Marketing" 2001, December 6.
  • Klient nasz pan, "Handel" 1999, nr 6.
  • Kubacka D., Lojalny klient w strategii działania przedsiębiorstw handlowych [w:] Marketing - współczesne obszary badania i zastosowania, pod red. Z. Kędzior. Centrum Badań i Ekspertyz AE w Katowicach, Katowice 2000.
  • Lojalności nie da się kupić, na lojalność trzeba zasłużyć, "Życie Handlowe" 1999, nr 63.
  • Lojalność w cenie, "Handel" 1998, nr 7.
  • Mitchell A., Critical Mass in the Key to Loyalty Card Survival, "Marketing Week" 1998, May 14.
  • Murphy D., Loyalty on Every Level, "Marketing" 1998, October 8.
  • Nowak E., Polacy wobec promocji, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 3.
  • Otto J., Lojalny klient najcenniejszym kapitałem, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 2.
  • Otto J., Metody budowania lojalności, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 3.
  • Promenada Club, "Życie Handlowe" 2002, nr 90.
  • Przywiązać konsumenta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
  • Smith C., Why Loyalty is Back on the Agenda for UK's Retail Brands, "Marketing" 2002, January 31.
  • Śledański A., Nagroda za lojalność, "Marketing w Praktyce" 2002, nr 2.
  • Tesco Club Aims at Health Market to Boost Loyalty, "Marketing" 2002, January 24.
  • Tesławski M., Ziewiec K., Programy lojalnościowe - zalety i zagrożenia, "Marketing w Praktyce" 2001, nr 8.
  • Tonndorf H.G., ABC handlu detalicznego, Wydawnictwo PSB, Kraków 1997.
  • Wellen J., The Devotion Circle, "Chain Store Age" 1999, January.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014835

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.