Warianty tytułu
The Importance and Perspectives of Loyalty Influencing Programs in Retail Trade
Języki publikacji
Abstrakty
W pracy opisano procedury kształtowania, oraz cele i rodzaje programów lojalności używanych w handlu detalicznym. Opis programów zaprezentowany przez autora oparty jest na zmianach zachodzących w handlu europejskim (głównie brytyjskim) oraz amerykańskim.
The aim of the paper is to describe procedures for influencing loyalty as well as loyalty programs in use in retail trade. Loyalty towards a complex product, meaning the overall service offered by a trading enterprise is often observed in commerce.(short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
147--163
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Braun L., Involved Customers Lead to Loyalty Gains, "Marketing News" 2002, January 21.
- Curtis J., Cards Versus Cuts in the Loyalty War, "Marketing" 1999, October 7,
- Drozd W., Lojalność zaprogramowana, "Handel" 2001, nr 9.
- Ebenkamp B., Tis the Season to be Schlepping Shopping Carts, "Brandweek" 2001. December 17.
- Featherstone M., A Question of Loyalty, "Marketing Week" 1998, March 19.
- Floridi C., Lojalność z programem Payback, "Marketing w praktyce" 2001, nr 12.
- Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999.
- Frequent Shopper Penetration Rises Sharply, "Supermarket Business" 1999, May.
- Garrett A., The Right Loyal Treatment, "Director" 1998, June.
- Hewitt M., Hunt T., Loyalty's Limits, "Marketing" 1998, January 2.
- Inteligentna karta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
- Johnson K., Choosing the Right Program, "Direct Marketing" 1998, June.
- Kleinman M., M&S to Add Credit Card in Loyalty Bid, "Marketing" 2001, December 6.
- Klient nasz pan, "Handel" 1999, nr 6.
- Kubacka D., Lojalny klient w strategii działania przedsiębiorstw handlowych [w:] Marketing - współczesne obszary badania i zastosowania, pod red. Z. Kędzior. Centrum Badań i Ekspertyz AE w Katowicach, Katowice 2000.
- Lojalności nie da się kupić, na lojalność trzeba zasłużyć, "Życie Handlowe" 1999, nr 63.
- Lojalność w cenie, "Handel" 1998, nr 7.
- Mitchell A., Critical Mass in the Key to Loyalty Card Survival, "Marketing Week" 1998, May 14.
- Murphy D., Loyalty on Every Level, "Marketing" 1998, October 8.
- Nowak E., Polacy wobec promocji, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 3.
- Otto J., Lojalny klient najcenniejszym kapitałem, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 2.
- Otto J., Metody budowania lojalności, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 3.
- Promenada Club, "Życie Handlowe" 2002, nr 90.
- Przywiązać konsumenta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
- Smith C., Why Loyalty is Back on the Agenda for UK's Retail Brands, "Marketing" 2002, January 31.
- Śledański A., Nagroda za lojalność, "Marketing w Praktyce" 2002, nr 2.
- Tesco Club Aims at Health Market to Boost Loyalty, "Marketing" 2002, January 24.
- Tesławski M., Ziewiec K., Programy lojalnościowe - zalety i zagrożenia, "Marketing w Praktyce" 2001, nr 8.
- Tonndorf H.G., ABC handlu detalicznego, Wydawnictwo PSB, Kraków 1997.
- Wellen J., The Devotion Circle, "Chain Store Age" 1999, January.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014835