PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 168 Marketing - narzędzia i obszary zastosowań | 75--86
Tytuł artykułu

Partnerskie relacje w kanałach rynku

Warianty tytułu
Partnership in Marketing Channels
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono istotne cechy, cele oraz założenia koncepcji marketingu partnerskiego. Uwzględniono elementy oceny działań podejmowanych przez polskie firmy w kierunku tworzenia związków partnerskich, a także sposobu jego rozumienia przez kadrę menedżerską.
EN
The article points at characteristics, goals and assumptions of relationship marketing. Based on observations of market behaviors of Polish enterprises in the years 1998-2001, the author considers activities aimed at creating these relationship as well as their understanding by management. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014876

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.