PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 168 Marketing - narzędzia i obszary zastosowań | 99--110
Tytuł artykułu

Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego

Warianty tytułu
The Structure of Using Advertising Media - the Directions of Changes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie podstawowych tendencji zmian w obszarze reklamy, a w szczególności w zakresie wykorzystania środków przekazu reklamowego w Polsce. Artykuł oparty jest na badaniach autora przeprowadzonych na przełomie 2001 i 2002 r. metodą ankiety pocztowej i e-mailowej wśród 400 przedsiębiorstw w całej Polsce.
EN
The article presents the scope of using of the different advertising media. Author, based on his research, evaluates and discusses the consequences of the specific structure of using advertising media in Poland. Finally, the paper indicates the main directions of changes that should occur on Polish advertising media market. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014878

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.