PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 14 | 167--180
Tytuł artykułu

Procesy kontroli w systemowym zarządzaniu jakością

Warianty tytułu
Control Processes in the Quality Systemic Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań autorów była nowa koncepcja jakości zalecana przez normę ISO 9001:2000 oparta o procesowe podejście. W tej normie zakłada się, że organizacja powinna wdrożyć i zaplanować procesy pomiaru, monitorowania, analizy i doskonalenia jakości niezbędne w celu: wykazania zgodności wyrobu, zapewnienia zgodności systemu zarządzania jakością, ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością. Autorzy na przykładzie firmy FAD Niewidów Sp. z o.o. przedstawili proces kontroli jakości zgodny z obowiązującą normą jakościową oraz analizę napraw gwarancyjnych wyrobów wyprodukowanych przez FAD Niewidów Sp. z o.o.
EN
Quality management, pursuant to ISO 9001:2000 requirements, involves the management system to make a complete unit directed towards meeting clients and other parties involved needs. The authors present the system implementation, presenting measurements and analysis stages, through control during product manufacturing process. They discuss ISO 9001:2000 standard stages providing FAD Niewidów Sp z o.o. as an example. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
167--180
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014944

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.