Warianty tytułu
Packaging as an Instrument of Advertising and Selling
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł stanowi próbę przedstawienia możliwości reklamy (powiązanej ściśle z opakowaniem), jakie stoją przed producentem. Scharakteryzowano również najczęściej spotykane funkcje opakowania jako narzędzia reklamy i promocji sprzedaży.
In the paper packaging is presented as an instrument of product advertising and promotion. Point-of-sale materials, being a form of advertising which is closely connected with packaging, are characterized. Methods of promoting products which are inseparably connected with packaging and which can be observed in the contemporary market are presented as well. The problems with which manufacturers of packaging materials are faced, mainly in the sphere of production intended for children whose role in family shopping is continuously on the increase, are raised. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
5--17
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Budzisz E., Ostatnia zachęta przed kasą, "Businessman Magazine" 1996, nr 6.
- Cichoń Z., Ucherek M., Analiza wpływu opakowania na ocenę jakości produktu, "Opakowanie" 1999, nr 5.
- Denninson D., Tobey L., Podręcznik reklamy, Książki pomóż sobie sam Sp. z o.o., Lublin 1997.
- Hales F.C., Opakowanie jako instrument marketingu, PWE, Warszawa 1999.
- Hales F.C., Promocja a opakowanie, "Opakowanie" 1996, nr 12.
- Hales F.C., Strategia produktu a opakowania, "Opakowanie" 1997, nr 12.
- Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
- Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997.
- Mruk H., Opakowanie jako element strategii marketingowej, "Opakowanie" 1999, nr 2.
- The Wiley Encyclopedia of Packaging Technology, Wiley and Sons, New York 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015110