PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 3 | z. 3 | 68--71
Tytuł artykułu

Zachowania i postawy warszawskich konsumentów na rynku jogurtów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumer Behaviour and Preferences on the Yoghurt Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek żywności w Polsce odznacza się dużą dynamiką i silnymi procesami dostosowawczymi. Wzrastająca liczba konsumentów zainteresowanych zdrowiem, właściwą strukturą i wartością odżywczą diety formułuje nowe potrzeby rynkowe, dotyczące specjalnych rodzajów żywności wygodnej, funkcjonalnej, zdrowej, ekologicznej, minimalnie przetworzonej i inne. Celem pracy było poznanie postaw oraz ocena zachowań i upodobań konsumentów w zakresie preferencji, wyboru i spożycia jogurtów.
EN
The food market in Poland characterised as a more dynamic and hardly adapted processes. The growing number of consumers interesting in healthy life, in good structure of food and nutritious values of diet. Also they formulated the new market needs, concerning to a convenience, novel, functional and ecological food. The aim of this study was to know the consumer behaviour and attitudes in the field of preferences, choosing and consuming of yoghurt. (original abstract)
Rocznik
Tom
3
Numer
Strony
68--71
Opis fizyczny
Bibliografia
  • AG (2001): Świat jogurtów. Food & Drink Polska, 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015189

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.