PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 3 | z. 3 | 90--94
Tytuł artykułu

Wpływ supermarketów na sytuację polskiego handlu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Influence of Supermarkets on Situation in Polish Trade
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce w latach 90-tych po stworzeniu warunków do powstania gospodarki rynkowej nastąpił dynamiczny rozwój sklepów wielkopowierzchniowych (hiper-, super i mini marketów) z udziałem kapitału zagranicznego. Działalność supermarketów ożywiła rynek, wprowadziła nowe atrakcyjne formy sprzedaży ułatwiające i zachęcające nabywanie produktów. Sklepy te przyczyniły się do przemian strukturalno-własnościowych i jakościowych w handlu.
EN
In Poland, in the nineties "s, just after creating new economic environment by introducing market economy rules, the extensive development of large shopping-area stores (hyper-, super and mini markets) with foreign capital has been observed. Supermarkets" activity enlivened domestic market, brought up new attractive forms of sale, that encourage customers to buy products as well as make shopping more comfortable. Generally speaking, the stores under consideration resulted in ownership restructuring and modernisation of Polish trade. (original abstract)
Rocznik
Tom
3
Numer
Strony
90--94
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dawson J. (1998): Szansę handlu detalicznego w Polsce i możliwy obraz przyszłości. [W:] Gospodarka narodowa nr 11/12.
  • Henley J. (1998): Internacjonalizacja handlu detalicznego w Polsce. Wstępna ocena. [W:] Gospodarka narodowa nr 11/12.
  • Ministerstwo Gospodarki (2000): Raport o stanie handlu wewnętrznego w 1999 roku. Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015194

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.