PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 75--84
Tytuł artykułu

Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Audit in a Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Audyt marketingowy obejmuje systematyczny, krytyczny i obiektywny przegląd (wraz z oceną) otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa oraz jego zasobów i działań marketingowych. Przedstawiono charakterystykę, cele i funkcje i zakres audytu marketingowego.
EN
The article presents a characteristics of a good marketing audit and its role in a marketing management process. Marketing audit is shown as a planning and control activity. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
75--84
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.