PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 603 | 23--31
Tytuł artykułu

Kluczowe czynniki sukcesu jako wyznacznik strategii produktu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Key Factors of Success as a Determinant of Product Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu zwrócono uwagę na aspekty budowania strategii produktu - centralnego punktu biznesowej koncepcji przedsiębiorstwa. Przedstawiono także różne spojrzenia na strategię tworzenia wartości dla klienta, która jest istotą osiągnięcia sukcesu.
EN
In this article the author looks at one aspect of building a product strategy. A product strategy depends, among other things, on determining the interaction between key success factors on the one hand and product values on the other, and managing those factors in such a way that a manufactured good is of value both to the customer and to the firm. The author`s aim in this study was to present her own approach to studying the impact of key success factors on the characteristics of a given product. She also discusses different views on the concept of creating value for the customer, which is the essence of key success factors. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
23--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Antoszkiewicz J.A. [1997], Firma wobec zagrożeń, Poltex, Warszawa.
  • Budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa [1991], pod red. M.J. Stankiewicza, TNOiK, Toruń.
  • Heijden van der K. [2000], Planowanie scenariuszowe w zarządzaniu strategicznym, Dom Wyd. ABC, Kraków.
  • Kaplan R.S., Norton D.P. [2001], Strategiczna karta wyników, PWN, Warszawa.
  • Kotler P. [1994], Marketing, Analiza, planowanie wartości i kontrola, Gebethner, Ska, Warszawa.
  • Marcinkowska M. [2000], Kształtowanie wartości firmy, PWN, Warszawa.
  • Siuta B. [1996], Strategia zarządzania produktem, TNOiK, Bydgoszcz.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015371

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.