PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 603 | 71--87
Tytuł artykułu

Metody analizy strategicznej i planowania w obszarze działalności reklamowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Methods of Strategic Analysis and Planning in the Field of a Company` Operations, Using the Balanced Score Card
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie jest próbą opisania narzędzi stosowanych w procesie planowania działalności reklamowej. Przedstawiono metody używane zarówno w procesie formułowania strategii reklamowych jak i w planowaniu kampanii reklamowej.
EN
In the present article, the author attempts to describe the tools used in the advertising planning process. The author looks at the tools (methods) used both in the formulation of advertising strategies and in the planning of advertising campaigns. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--87
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Arens W., Bovee C.L. [1994], Contemporary Advertising, Richard D., Irwin Inc, Homewood Ill.
  • Bieniok H., Gruszczyńska-Malec G. [1999], Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Organizacja i Kierowanie", nr 2.
  • Budzyński W., [1996], Sztuka skutecznej reklamy, "Marketing w Praktyce", nr 1.
  • Drabik M. [1996], Wybór mediów, "Marketing w Praktyce", nr 11.
  • Gruszecki T. [1980], Podejście metodologiczne do badania procesu planowania gospodarczego, Instytut Organizacji i Doskonalenia Kadr, Warszawa.
  • Harris R., Harris A., Baranowska M. [1996], Planowanie mediów, materiały pomocnicze, Media Group, Sp. z o.o., Warszawa (materiały nie publikowane)
  • Hiebing R.G. Jr., Cooper S.W. [ 1990], How to Write a Successfull Marketing Plan. A Disciplined and Comprehensive Approach, NTC Business Book, Lincolnwood Illinois.
  • Kall J. [1993], Ile i jak wydawać, "Businessman Magazine", nr 11.
  • Kreikebaum H. [ 1996], Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa.
  • Marketing Definitions: A Glossary of Marketing Terms [1960], American Marketing Association, Chicago.
  • Norton D.P., Kaplan R.S. [1992], The Balanced Scorecard-Measures That Drive Performance, "Harvard Business Review", nr 11.
  • Podstawy marketingu [1995], pod red. J. Altkorna, Instytut Marketingu, Kraków.
  • Sznajder A. [1991], Skuteczna reklama, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa.
  • Sztucki T. [1992], Marketing. Sposób myślenia. System działania, Agencja Wyd. "Placet", Warszawa.
  • Sztucki T. [1995], Promocja. Reklama. Aktywizacja sprzedaży, Agencja Wyd. "Placet", Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.