PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie | 436--441
Tytuł artykułu

Jakość i ciągłe doskonalenie w przedsiębiorstwie zrównoważonym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Quality and Continuous Improvement in a Sustainable Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono różnicę między przedsiębiorstwem zrównoważonym a przedsiębiorstwem tradycyjnym.
EN
The article present selected quality drivers form the perspective of sustainable enterprise. It emphasizes the key role of learning processes which means knowledge enlargement and skills improvement, and achieving. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Etyka Biznesu. (1999). Red. J. Dietl, W. Gasparski. PWN, Warszawa.
  • Hawken P. (1996): Przez zielone okulary. Jak prowadzić interesy nie szkodząc sobie i innym. Wyd. Pusty Obłok, Warszawa.
  • Rodriguez M. A., Ricart J. E. (2002): Towards the sustainable business. IESE Universidad Navarra, Revista de Antiguous Alumnos, No 83/Marzo.
  • Etyka biznesu. Z klasyki współczesnej myśli amerykańskiej. (1997). Red. L.V. Ryan, J. Sójka. Wydawnictwo "W drodze", Poznań.
  • Zarządzanie Przyszłością Przedsiębiorstwa. (2002). Red. E. Skrzypek. Future 2002, Materiały z Konferencji Naukowej, Kazimierz Dolny, 29.XI - LXII 2002, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, Lublin.
  • Toruński J. (2003): Zarządzanie jakością. Wybrane zagadnienia. Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce.
  • Zabłocki G. (2002): Rozwój zrównoważony - idee, efekty, kontrowersje. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015585

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.