Czasopismo
2003
|
nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
|
436--441
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Quality and Continuous Improvement in a Sustainable Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono różnicę między przedsiębiorstwem zrównoważonym a przedsiębiorstwem tradycyjnym.
The article present selected quality drivers form the perspective of sustainable enterprise. It emphasizes the key role of learning processes which means knowledge enlargement and skills improvement, and achieving. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
436--441
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Etyka Biznesu. (1999). Red. J. Dietl, W. Gasparski. PWN, Warszawa.
- Hawken P. (1996): Przez zielone okulary. Jak prowadzić interesy nie szkodząc sobie i innym. Wyd. Pusty Obłok, Warszawa.
- Rodriguez M. A., Ricart J. E. (2002): Towards the sustainable business. IESE Universidad Navarra, Revista de Antiguous Alumnos, No 83/Marzo.
- Etyka biznesu. Z klasyki współczesnej myśli amerykańskiej. (1997). Red. L.V. Ryan, J. Sójka. Wydawnictwo "W drodze", Poznań.
- Zarządzanie Przyszłością Przedsiębiorstwa. (2002). Red. E. Skrzypek. Future 2002, Materiały z Konferencji Naukowej, Kazimierz Dolny, 29.XI - LXII 2002, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, Lublin.
- Toruński J. (2003): Zarządzanie jakością. Wybrane zagadnienia. Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce.
- Zabłocki G. (2002): Rozwój zrównoważony - idee, efekty, kontrowersje. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015585